پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118449
30 کيلومتر از محور بروجن به لردگان چهار خطه مي شود / پرداخت 20 هزار ميليارد تومان مطالبات پيمانکاران کشور
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2944

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کلار، عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي صبح امروز در جريان بازديد از محور بروجن به لردگان با بيان اين که اين جاده يکي از محورهاي بسيار مهم و شرياني است که منطقه مرکزي را به خوزستان متصل مي کند گفت: براي چهار بانده کردن اين محور که حدود يکصد و پنجاه و هفت کيلومتر از آن در چهارمحال و بختياري واقع شده است، علي رغم کسري منابع، با تخصيص ??? درصدي که به اعتبارات جاري مي دهيم ?? کيلومتر ديگر از اين محور چهار بانده مي شود.


آخوندي افزود: دو قطعه ديگر در اين مسير واقع در محور شهرکرد-بروجن واقع شده و مسير بعدي که طول آن در حدود ?? کيلومتر  است با انعقاد قرارداد جديد با پيمانکار اين محور فعال مي شود.

وي با بيان اين که روزانه ?? هزار  خودروي سواري در اين مسير تردد مي کنند تصريح کرد: سرمايه گذاري در اين مسير کاملا توجيه اقتصادي و فني دارد که اميدواريم با کمک پيمانکاران اين پروژه ها با سرعت بيشتري پيشرفت کند.

وزير راه و شهرسازي ادامه داد: در برنامه خروج از رکود يکي از محورهاي بسيار مهم پرداخت مطالبات پيمانکاران است.

وي با اشاره به اين که در لايحه اي که تقديم مجلس شوراي اسلامي مي شود ?? هزار ميليارد تومان اوراق سلوکي اجاره منتشر مي شود افزود: با اين کار پيمانکاراني که تحت فشار هستند رمقي تازه مي گيرد.



 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html